salaam..
Maaf tak sempat nak tambah entry baru..belum ada idea untuk sesuatu yg bermanfaat untuk saya kongsikan.. (hopefully entry2 sebelum ini ada yang mendatangkan manfaat untuk yang membacanya lah..insyaAllah). Sedikit update tentang keadaan diri saya sekarang:
"macam lah semua orang nak tahu tentang kamu..."keluh pembaca blog saya
"owh..penulis blog ini sudah berubah..dia amat mengecewakan saya.." seorang lagi mendengus sambil menepuk dahi
Huhu tak kira kamu semua nak cakap apa pun..saya tetap nak update blog dengan laghanya:
~ TERIMA KASIH untuk semua yang sudi hadir ke open hall kami Rabu lepas.. MAAF andai ada yang terlebih terkurang..Ada yang tak dapat makan ke..yang terlebih makan ke..hehe..InsyaAllah harapnya dapat merapatkan silaturrahim sesama kita di Manchesteri Darul Aman ni..
~ Pasni mesti lagi lama tak update blog sebab ada tutorial essay due Selasa depan!!Saya mesti tekun!fokus..fokus!
~ Minggu depan READING WEEK!! Banyak yang perlu saya ulangkaji..Dah sedikit tertinggal drp kawan2 yang lain sbb selalu tak beri tumpuan dalam kuliah.. (err..saya memang kuat berangan di dalam kuliah). Jadi reading wik ini sangat2 perlu saya manfaatkan..insyaAllah..
~ Minggu ini saya berhujung minggu di Birmingham..jumpe semua akhawat yang sangat2 saya rindui!! (excited!!).
~ 23 days countdown START!
p/s: tengok..saya berjaya hasilkan entry yang pendek..tapi kan gayanya dah jadi macam blog-bangun-tido-minum-kopi daa...
Maaf tak sempat nak tambah entry baru..belum ada idea untuk sesuatu yg bermanfaat untuk saya kongsikan.. (hopefully entry2 sebelum ini ada yang mendatangkan manfaat untuk yang membacanya lah..insyaAllah). Sedikit update tentang keadaan diri saya sekarang:
"macam lah semua orang nak tahu tentang kamu..."keluh pembaca blog saya
"owh..penulis blog ini sudah berubah..dia amat mengecewakan saya.." seorang lagi mendengus sambil menepuk dahi
Huhu tak kira kamu semua nak cakap apa pun..saya tetap nak update blog dengan laghanya:
~ TERIMA KASIH untuk semua yang sudi hadir ke open hall kami Rabu lepas.. MAAF andai ada yang terlebih terkurang..Ada yang tak dapat makan ke..yang terlebih makan ke..hehe..InsyaAllah harapnya dapat merapatkan silaturrahim sesama kita di Manchesteri Darul Aman ni..
~ Pasni mesti lagi lama tak update blog sebab ada tutorial essay due Selasa depan!!Saya mesti tekun!fokus..fokus!
~ Minggu depan READING WEEK!! Banyak yang perlu saya ulangkaji..Dah sedikit tertinggal drp kawan2 yang lain sbb selalu tak beri tumpuan dalam kuliah.. (err..saya memang kuat berangan di dalam kuliah). Jadi reading wik ini sangat2 perlu saya manfaatkan..insyaAllah..
~ Minggu ini saya berhujung minggu di Birmingham..jumpe semua akhawat yang sangat2 saya rindui!! (excited!!).
~ 23 days countdown START!
p/s: tengok..saya berjaya hasilkan entry yang pendek..tapi kan gayanya dah jadi macam blog-bangun-tido-minum-kopi daa...
1 kopi panas..:
hikz hikz... no komen..selamat menghantar ur essay...
Catat Ulasan