
Singgah sebentar di blog dalam kesibukan hari ini. Berkongsi lagu yang terngiang-ngiang di telinga sepanjang malam ini saat saya agak tertekan dek kerana beban tugasan yang terlalu+amat banyak..Maaf andai ada hati yang disakiti. Saya tak bermaksud menyakiti sesiapa..tanpa sedar keserabutan fikiran tergambar di wajah dan laku..maafkan saya..
Terimakasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan Rahmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang
Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan kuminta pada-Mu
Memuja-memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi
Terimakasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan Rohmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang
Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan kuminta pada-Mu
Memuja-memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi
Tapi aku khuatir ketika menghadap-Mu
Tidak pula pandai beradab dengan-Mu
Aku mula bimbang kalau aku derhaka
Dalam ketaatan bukan rahmat dari-MU yang kudapat
Tapi ku kan dapat kemarahan-Mu
Ya Rabbal Alamin Maafkanlah Aku
Ya Rabbal Alamin Maafkanlah Aku
oh~ tak lupa jugak..SELAMAT HARI JADI KAK AIN!!Moga bertambah keberkatan usiamu InsyaAllah.. (huhu..warna font ikut warna baju tema penganjur sambutan birthday kali ni)
1 kopi panas..:
Yana terima kasih. =)
Ni buat akak sayang pada awak lagi ni. =)
Alhamdulilah akak bersyukur pada Allah sb dapat flatmate yang baik lagi memahami seperti Yana dan lain-lain.
Sayang korang.
Catat Ulasan