10 sebab kenapa saya tak akan update blog saya..

~kedengaran kekecohan diluar Leamington House. Peminat2 blog mogok lapar. Kedengaran esak tangis dan jeritan tidak puas hati. Paramedik tiba untuk merawat mangsa yang pengsan akibat dihimpit dan polis sibuk mengawal keadaan..neenong..neenong!~

"Kenapa ni? Kenapa ni?apa yang telah terjadi?"tanya kakak flat saya apabila melihat ramai orang di luar flat sepulangnya dia dari kelas.
" Adik flat kamu tak nak update blog dah. Kami kecewa..kami mahu dia sambung tulis blog"kata peminat setia blog saya sambil menangis teresak-esak. (saya perasan best jap)

Tenang-tenang semua..saya belum lagi berputus asa menulis apatah lagi berniat untuk mendelete blog saya yang tak best ini dari ruang maya. Fenomena 'Tidak-Mengupdate-Blog-isme' ini hanya akan melanda selama 3 minggu dari sekarang. InsyaAllah selepas itu sistem pertahanan dan perjalanan hidup penulis akan kembali seperti sediakala setelah dirawat dengan intensif. (apakah saya melalut itu?) Disini saya listkan 10 sebab kenapa saya tidak akan berkesempatan mengupdate blog saya untuk 3 minggu yang akan datang:
  1. 8 Dis : Lab Report DEADLINE!
  2. 10 Dis : Artikel BK DEADLINE!
  3. 11 Dis : Engineering Design TEST!
  4. 12 Dis : C Programming Coursework DEADLINE!
  5. 14 Dis : Transport Phenomena+ Earth Materials TEST
  6. 16 Dis - 20 Dis : Saya pergi SPAIN!! (yeay!)
  7. 21 Dis - 28 Dis : Winter Retreat kat Conventry
  8. Saya sibuk horror hell gell cikeding beng2 piew piew punye sibuk.
  9. Saya sure tertekan sebab banyak sangat kerja
  10. Saya seorang yang unorganised lagi pemalas..huhu!
Kesimpulannya tak perlu bukak blog saya dah selepas ini kerana tiada sebarang jaminan akan ada entry baru..huhu.!Melainkan jika anda teringin nak dengar lagu Terima Kasih Tuhan yang kakak2 Mawaddah nyanyi tuh berulangkali maka boleh lah buka blog saya nih..haha!(sambil tu boleh menyanyi sekali sebab saya dah letak lirik kat salah satu entry tuh..la~la~. Atau pun jika anda merasa rindu yang amat terhadap penulis blog ini..haha!

"Eee..tolonglah..perasan gell ah die nih!"
"Dia ingat ramai sangat ah orang yang nak baca blog die tuh..boleh blah!"

Yela..yela..saya blah la ni. (huk!) Have to finish my lab report yang kene hantar esok nih. Doakan saya berjaya mengharungi lautan data dan nombor-nombor yang memeningkan ini..huk!Aite.. jumpa lagi 3 minggu dari sekarang..itupun kalau Allah masih benarkan saya bernafas dengan udaraNya. InsyaAllah jaga iman dan amal..wassalam..

Nota kaki: sure korg semua tertanya siapa yang selalu menyibuk menyampuk dalam entry2 saya kan? Nanti kalau saya ada masa saya kenalkan korg dgn 'dieorg'. Walaupun dieorg pengkritik tetap yang selalu kutuk saya..tapi saya sayang dieorg sebab selalu tegur salah saya.

2 kopi panas..:

Tanpa Nama berkata...

salam.. sbb no 8 tu tertinggal puuuttt la.. :D

aRie berkata...

salam..
hm, lame ek x berjumpe di alam maya.. sehatkah? sjak bile ckap horror gell nih? haha.. take care aite! n gudluck! smoge allah sentiasa bersamamu.. ameen~