Mari bersenam!

Assalamualaikum..

Baiklah..sekarang saya nak jadi cikgu senaman pulak. Mari ikut saya bersenam. Senaman ini sesuai dilakukan di musim-musim exam di kala anda sakit tengkuk dan tulang belakang kerana terlalu lama melekat di meja study. Oleh kerana blog saya ini terbuka kepada umum yang mungkin dibaca bukan saja oleh muslimat malah muslimin juga maka saya perlu menjaga hijab. Jadi saya sendiri tidak boleh menjadi model kelas senaman pada hari ini. Maka dengan ini saya mempersembahkan sahabat saya Cik Kucing untuk menjadi model anda. Selamat mencuba!



Gerak ke kiri kemudian ke kanan



Ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..




Tepuk kuat kuat kat dahi..

Ni untuk hilang mengantuk..




Dah tu buat gerakan tangan dan badan...

buat macam happy aje..



Ketar-ketar kepala sikit




Buat secara aggresive pula...

jangan peduli apa orang lain kata..




Hilangkan semua stress...
Feel good about urself.yeah!




Pusingkan kepala...




Tengok muka kat cermin

sambil goyang2.. lawa tak.




Akhir sekali

buat joget kucing...mcm cik kucing kita


Aha...hilang lenguh dengan ngantuk tak. Kalau nak mendaftar untuk Summer Class saya sile tinggalkan komen beserta details anda untuk saya contact.ohoho! Kali ni saya sendiri ajar..cik kucing tukang buat air oren jek. Huahua! Ape saya melalut nih..mari sambung studi haip!!

3 kopi panas..:

Tanpa Nama berkata...

salam nana..hehe..cam menarik jer steps nih..hikhik..(^^,)

bleh hilang ngantok!!nges3..

moga Allah permudah segala urusan..all the best..^_^

Tanpa Nama berkata...

saya nak mendaftar;)

Tanpa Nama berkata...

salam

eh,bile kamu nak mengupdate blog nie..?

saye tunggu nie... =)

take care kamu..

fi amanillah..