UNDER CONSTRUCTION!

Assalamualaikum...

Special entry to promote this wonderful blog of my beloved sisters at a land far...far...away from Malaysia. Do visit them and I'm sure you'll be one of the fan! Read from the mind of these beautiful sisters of mine, insyaAllah it will inspire you in a way or another...

UNDER CONSTRUCTION

(yes.... don't get confused, the blog is not 'under construction' it is their NAME!)
(why dont' u make it easy for us, girls???huhu!)

Okay...sile bayar kak yana the fee for this advert... huhu!

8 kopi panas..:

pepasir pantai putih (3P) berkata...

Salam sist.,

terharu dengan promosi dari k.yana...(mengesat air mata yang meleleh....=) )hehe.

'Medan khayal lebih luas dari medan bercakap, medan bercakap pula lebih luas dari medan amal, medan amal pula lebih luas dari medan jihad, medan jihad pula lebih luas dari jihad yang muntij.'

Semoga ini adalah jihad muntij maya dari kami, warga UC.

kena datang sini dulu baru boleh dapat upah..iye ke idak k.yana syg...?

p'binaan diri,
3P

Tanpa Nama berkata...

hoho.. kak yana.. kamu memng promoter terbaik.. ni ciri2 usahawan berjaya ni.. kuikui.. insyaAllah raqaiq bleh sukses besar ada promoter camni..

gambar ni pun cun nak letak kat blog kitorg.. hoho..

jom.. sama2 terus menerobos!!!

toktoktok.. tukul besi datang mengetuk!

underconstruction berkata...

akak, meh dtg joden lg..
ktrg belanja mkn humuz lg..
yeah..

UC berkata...

uhuhuhu..
terharu2 kak yana~~

doakan kami^^

construction berkata...

salam..
syukran kak yana sbb sudi promote..hihi..
nanti dah ada pendapatan,UC byr ye fee tu.. (^_^)Y

Warga the Fityah rindu kak Yana =)

nsmujahidahnmnor berkata...

wah2..special promotion nampak!! :P

Unknown berkata...

Haa... special promotion neyh.. Nanti akak dtg Jordan nak request upah humus, falafel, nasik Yaman dgn kebab. Sekian

Owh termasuk hutang bwk jalan-jalan pi Petra dgn Laut Mati ok?

Sekian lg sekali..hehe!

mayo berkata...

akak..
datang la sini lg, baru boleh langsaikan hutang..
heee..